top of page

بیانیهٔ سازمان ایرانیان آمریکایی (IAL)

رئیس جمهور آمریکا باید کنار مردم ایران بایستد.


سازمان ایرانیان آمریکایی برای آزادی (IAL) ضمن محکوم کردن خشونت علیه معترضان اصفهانی که عمدتا از کشاورزان هستند، در بیانیه‌ای، رویکرد خشونت‌بار سپاه پاسداران علیه شهروندان بی‌سلاح را در اصفهان به شدت محکوم کرده است.
در متن این بیانیه آمده است:
ایرانیانی که در اصفهان در تظاهرات مسالمت‌آمیز شرکت کرده‌اند، عمدتاً کشاورزان اصفهانی هستند که با کمبود شدید آب مواجهند و بی‌آبی سبب شده آنها نتوانند از محصولات خود مراقبت کنند. این کمبودها به دلیل سوء مدیریت منابع، توسط دولت اتفاق می‌افتد.
این اقدامات شرم‌آور رژیم مشابه عملکرد جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته در برخورد با اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم ایران است؛ ابتدا مردم را نادیده می گیرند - سپس اینترنت را خاموش می‌کنند تا پیام آنها به دنیای خارج نرسد و وقتی این کار جواب نداد، به کشتار مردم روی می‌آورند.

ما از رئیس جمهور جو بایدن، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و همه اعضای کنگره می خواهیم که در کنار مردم ایران بایستند. دیپلماسی با حامی اصلی تروریسم در جهان هرگز نتیجه مطلوبی به همراه نخواهد داشت که به نفع مردم آمریکا یا مردم ایران باشد. دیپلماسی با جمهوری اسلامی از روز اول شکست خورده بود.
bottom of page